Lördag

jag börjar bli lite smått orolig , igår när jag va ledig vaknade jag kvart över nio AV MIG SJÄLV , idag när jag också är ledig vakna jag vid halv tio AV MIG SJÄLV , det är konstigt !! "MEN BULLEN :o, ÄR DE MÖJLIGT?" Fredrika nu ska du inte va sån , men det är väldigt konstigt , brukar sova till iallafall två innan någon väcker mig , antar att jag börjar bli äldre och inte behöver lika mycket sömn(?) eller så har jag blivit en morgonmänniska , hjälp hur är man då , ! men nu har jag iallafall legat i sängen och mosat hur länge som hellst med gomusik för att få upp de lilla humör man haver (Y)

igår va en trevlig kväll , bion va ruggit bra men sluta så tvärt så man blir förbannad , och det va dövarmt , hur svettas man i en spetströja med endast hål i ?!

Nu ska mammsen o ja handla inför kvällens kalas

ses i dimman  , pöss

Kommentarer
Postat av: EMMA THE MÄÄÄN

SYND ATT JAG INTE JOBBADE DASG IDAG DÅ SÅ HADE DU FÅTT FRULLE :( BUHU

2009-09-19 @ 14:13:33
Postat av: Anonym

ja det va synd , för man vet aldrig när jag vaknar tidigt nästa gång , kan dröja år o dar :(

2009-09-19 @ 16:22:51
URL: http://ssbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0