fred dag

att gå upp vid sex är inte min grej , tar ju en halv dag innan man verklinge kommer igång , drog nog min sista gäsp precis när jag slutade sådär vid två nångång , hmm och då hade jag vart vaken i 8 timmar , buuhh o böna . Har kännt mig som ett bitterfitta hela dagen , tappade tallriken i golvet och såklart så vände den sig om så alla mat hamnade på mattan+i soffan+på hela kläderna +under bordet där man har tidningar , huuuuu ? Gjorde ju inte saken bättre heller att det va köttfärsås på tallriken , va som att tappa en påse ärtor , va körtfärsås överallt o ingenstans . men där tog mitt tålamod slut , torkade och sa samtidigt de fulaste ord jag kunde komma på , klädde på mig o åkte till gymet , och det har aldrig gått bättre  . Så ska försöka vara arg varje gång jag ska träna , tråkigt bara att jag nästan aldrig är arg då , men dra då slipper jag träna höh !!

har vart hos katten en sväng ikväll , fredrika berättade sin teori om att sova naken "amen alltså då skulle ju täcket kännas som en jättetrosa" . Lilla Monalisas leende


skänker en tanke till min älskade lilla papps som igår cyklade omkull och slog ut framtänderna plus några till , han ha numera uppgett att han börjar bli rädd för sig själv och inte ska vistas ute , stackarn !! plus att han har dödsångest "halkar jag tillochmed på en oljefläcke , så vet ifan om jag ens lever ett halvår till . Sa till honom att ta på sig hockeyutrustning när han skulle på hockeyn ikväll . den kommentaren uppskattades inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0