DÖD

Jag sjukanmälde mig idag , BUHHHH !! inte bra gjort av mig , så jag sov till två , ännu inte bättre !!
Sen bestämdes de med Ida&Matilda att vi skulle träna , abs/step=död , må va den mest otränade och tröttaste  människan vid detta lag , men skönt att komma på fötter igen !

På torsdag ska ja bege mig till frissen , klippa av lite råtthår och färga det ljust , hur ljust vet ja dock inte Lotto får bestämma helt enkelt , brukar blir bäst när jag inte kommer med egena förslag hahah ( som när jag klippte av håret på bara ENA sidan , då tyckte hon att jag var väldigt konstig , och modig ,MODIG , hjärntvättad)

Fredag tar vi en tripp till Växjö , träffa min fin kompis Martin , hundra år sen sist + checka in Lindas lägenhet tror ja ?? Träffa moster Katten också

Malin soreterar tvätt och gapskrattar , vad är det som är så roligt skulle jag vilja veta . men det är vardagsmat i detta hus , inga sura miner här inte ,  thats good ska bo här tills jag blir 35 , börja ragga på mig så får du bo med dina svärfödärlar hela livet ,låter bra va ??


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0