you are a fucking jesus

jag är inne i min "alltid en gång om året ledsamhetperoid" , kan jag vara ledsen ? FAST JAG ÄR FAKTISTK FÖRKYLD PÅ RIKTIGT
Ida förklarar denna period som så
"Du har alltid en sån här varje år , då sover du i en vecka och då får man inte tag på dej på en hel vecka heller" (jag börjar sakna ett umgänge som inte har uppfunnit denna vecka typ mina fruntimmer)
Och det är nog sant , men i år.....TRUMMVIRVEL......blir den inte en hel vecka , jag känner att jag vill sova och inte träffa folk en dag till , alltså i morgon sen på torsdag ska ja ta tag i mitt liv !! Tror mamma saknar att göra matlådor åt mig , plus att hon "inte tycker att jag ska ligga inne som en död sill  , "du kan väl iallafall ta en promenad o rensa skallen " på vad kära mor ? rensar skallen under denna period gör jag när jag sover , mm finnemang !!

Under dessa perioder upptäcker man saker som man aldrig annars gör , när man inte har tiden eller är tillräckligt uttråkad till att göra de
tex
*att man har otroligt många kanaler på TV;n som man aldrig ens tittar på
*hur det måste vara att inte ha ett jobb eller gå i skolan alltså SYSSELLÖS herregud så boring
*man upptäcker saker hos sig själv som man inte visste att man hade , tex ett nykommet födelsemärke
*man får veta vad mammor gör dom dagarna dom är lediga , kunde inte ens tänka mig att det fanns saker i ETT hus för att sysselsätta sig själv en hel dag (typ mangla , rensa alla husets garderober , rensa vinden , vattna alla blommor m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m)
*vad som finns i varenda vrå i skafferi o kylskåp eftersom man ständigt letar efter nåt ätbart , herregud tröstätning
*hur sjukt skön min säng är , mmm onsdag imon vad skönt att få ligga här då (??)


TA MIG ICKE FÖR NÅT EMOBARN , det är bara skönt att sova en vecka ibland !!! HIPPHIPPhyrafilm

Kommentarer
Postat av: Jolantaaa

varför har jag inte sett att du skriver blogg, din tösabit :P Dags att följa nu! :D

2009-10-13 @ 23:55:26
URL: http://joliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0