fotbollsfrun;s blogg , och min humor

Hur vanligt är inkontinens? 

Efter bebis ett ska det nog inte vara så mycket kisseliss vid fniss. När du har fött tre barn kan du inte hoppa studsmatta.


Igår hade vi en underbar dag på en ö i Kalmarsund. Vi badade, fikade och låg på en filt i solen. Lasse låg under en handduk och snarkade så det hördes över till Victorias födelsedagskalas.


"Nej, paj är maten och jag har gjort två så du ska nog bli mätt"

Men pappa kan inte vara utan korv. HAN MÅSTE HA KORV. Han öppnar kylen och plockar ut beiga bratwurstar i en stor påse.

"NEJ, du ska inte ha någon sabla korv, sluta nu"

"Min.."

"Men hur gör du när du blir bortbjuden, tar du med dig fucking korv i fickan eller?"

Nu har mamma kommit in i köket.

"En gång fick värdparet steka upp rester från kylen till pappa




Kolla vilken snygg kille som vinner med 6-1 och som jag kan ligga med när jag vill. Lyllos mig!



"Joachim hörde du?"

Säkert. Joachim hade inte vaknat om han fått kniven i örat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0